Skip to main content
hallo ik heb van netflix mail gehad dat de betaling via jullie niet gedaan is maar na contact

hebben opgenomen met jullie en netflix ben ik nog steeds niets wijzer kan nog steeds geen netflix kijken jullie zeggen alles is oke en hun zeggen openstaande rekening van jullie maar word wel aangerekend op mijn factuur enig idee hoe da opgelost kan worden



bedankt vriendelijke groeten wesly
Beste,





Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Dan kijk ik het even na voor u.



Groetjes,



Joël
Hallo Wesley,



Heeft u al een account aangemaakt?



Zie info link:





https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/tv-series-en-films/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html



Groetjes,Joël
ja ik heb al netflix sinds november en is nu pas een probleem dat proximus volgens netflix niet betaald heeft
Wesly, excuses : normaal loopt alles automatisch



we laten uitzoeken waar het niet goed loopt...



mvg,



Tina

Reageer