hallo ik heb van netflix mail gehad dat de betaling via jullie niet gedaan is maar na contact
hebben opgenomen met jullie en netflix ben ik nog steeds niets wijzer kan nog steeds geen netflix kijken jullie zeggen alles is oke en hun zeggen openstaande rekening van jullie maar word wel aangerekend op mijn factuur enig idee hoe da opgelost kan worden
bedankt vriendelijke groeten wesly
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Hallo Wesley,
Heeft u al een account aangemaakt?
Zie info link:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/tv-series-en-films/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html
Groetjes,Joël
Heeft u al een account aangemaakt?
Zie info link:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/tv-series-en-films/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html
Groetjes,Joël
ja ik heb al netflix sinds november en is nu pas een probleem dat proximus volgens netflix niet betaald heeft
Wesly, excuses : normaal loopt alles automatisch
we laten uitzoeken waar het niet goed loopt...
mvg,
Tina
we laten uitzoeken waar het niet goed loopt...
mvg,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.