Skip to main content
Ik ben nu ondertussen bijna 2 jaar aan het wachten op een terugbetaling (creditnota) van 43 euro.

Dit moet zowat de slechtste ervaring zijn die ik ooit heb gehad met een klantendienst.

Meer dan 15 jaar klant en zeker al 20 keer met proximus gebeld, maar blijkbaar is hen die 43 euro zoveel meer waard dan tevreden klanten.
Dag johanver,



Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen? (klantnr,telefoonnr)

Dan kijken we dit voor je na.

Want zo kan ik niets vinden van een nog openstaand saldo dat je moet ontvangen.

Mvg, KoenN
Dag johanver,

Mag de terugbetaling gebeuren op IBAN BE26********8529?

Groetjes,

Antonella
Beste,



De terugbetaling mag op dat nummer gebeuren.

Ik ben benieuwd of het eindelijk in orde gaat komen.



Mvg,



Johan.
Dag johanver,

De aanvraag tot terugbetaling werd doorgestuurd naar de financiële dienst via dossier 39163757. Ik reken erop dat het zo in orde gaat komen.

Groetjes,

Antonella
Dag johanver,

Ik krijg net een melding binnen van de financiële dienst dat de terugbetaling werd ingevoerd. Deze zou ten laatste tegen eind volgende week op je rekening moeten staan. Hou het dus zeker in't oog.

Groetjes,

Antonella
Beste,



Ondertussen heb ik de betaling ontvangen.



Mvg,



Johan.
Hallo Johan,



Fijn om te horen dat het eindelijk in orde voor jou is gekomen.



Excuses alvast voor het ongemak.



Groetjes, Joel M