Skip to main content
Het is weer zo kan niet inloggen voor my Proximus en krijg geen antwoord bi de klantendienst wie helpt mij nogmaals
Hey Jan, krijg je een foutmelding wanneer je probeert in te loggen op MyProximus? Groetjes Thierry
De ene keer krijg il melding we unnen u niet inloggen probeer het jater nog eens

de andere keer krijg ik wachtwoord en- of inlogadres klppen niet

mvg

Jan
Kan je de cookies van je browser eens verwijderen of testen via een andere browser.
ik heg Chrome enfirefox geprobeerd en beiden geven een identiek hetzelfde

er is een probleem bij proximus en krijg vergens een goed antwoord

heb al 20x gebeld Niets Helpt
Jan, ik heb je een privé bericht gestuurd.
Beste Thierry

bedankt; ik was ingelogd op my proximus àm 14 u maar nu gaat het wederom niet meer

had alles gedaan zoals u mij gevraagd hebt en dat ging ok: maar nu wil ik inloggen en er verschijnt weer

dat Account van Gmail



mvg

Jan
Het is nu opgelost door mijn wachtwoorden te wijzigen
Het is nu opgelost door mijn wachtwoorden te wijzigen

beste oplossing voor thierry
Dit is heel goed nieuws. Bedankt om het ons te laten weten.
. Na 1 augustus kan je opnieuw proberen om punten om te ruilen.

Groetjes,

We zijn ondertussen al 2 augustus.Nog steeds geen verandering. Al een nieuwe datum in het vooruitzicht.??????????????????