Beste
Ik heb Tuttimus Mobiel L met 20 GB. Ik gebruik Wi-fi en mijn mobiele data is uitgeschakeld. Ik ben nieuw in Proximus en ik heb nooit bij Telenet mijn mobiele data boven het limiet gebruikt. Ineens zie ik dat ik ben meer dan 400 mb in een dag boven mijn limiet van Proximus 20 GB. Ik ben thuis, ik gebruik wi-fi. De bijkomende 500 mb kost 5 euro en ik moet meer dan 40 euro bijbetalen voor iets dat ik niet gebruik heb. Ik denk dat het expres gedaan is dat mens elke maand bijkomende data bestelt om het geld te besparen. Mijn vriendin heeft 10 GB en zij gebruikt elke dag mobiel internet en tot nu toe heeft zij maar rond 700 mb gebruikt. Ik ben nu echt aan het twijfelen of bij Proximus te blijven of gewoon terug naar Telenet te gaan! Het wi-fi zelf werkt niet zo goed als het zou moeten. Het snelheid is lager dan 100 mb terwijl Telenet op 150 reële snelheid zit.
Bladzijde 1 / 1
Ter info: De maximale internet snelheid is bij proximus inderdaad 100Mbps of je moet een glasvezel aansluiting hebben (nog niet overal mogelijk, proximus is bezig met de uitbreiding naar glasvezel, die wel enkele jaren zal aanslepen)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.