Skip to main content
1maand klant bij proximus =1 maand miserie. Reeds 1 maand zit ik aan het wachten op activatie van mijn vaste lijn zonder resultaat . Na 10 tallen keren bellen wist men mij ye vertellen dat ze wel een technieker willen sturen maar dat dit betalend is . Betalen voor iets dat nog nooit gefunctioneerd heeft ??? Toen ik mijn ongenoegen daarover uitte zei de operator dat ik maar eens via my happy home moest proberen . Deze gingen mij vandaag contacteren , nieland gehoord . Dpijtig dat ik voor 2 jaar aan proximus vasthang want anders zou ik onmiddellijk terug naat telenet overschakelen . Kwaliteit van de tv is ook triestig , om de 5 minuten staat het beeld stil .
Elie, past dit voor jou als hier maandag tussen 16.30 en 20u een technieker voor langskomt (gratis Happy House interventie). Onze excuses voor dit ongemak, want wij begrijpen momenteel op de technische dienst niet wat er fout is gelopen tijdens de installatie. Grtjs, Charlotte
Beste, er is pas iemand thuis vanaf 18u.

En trouwens ... ik vraag mij af waarom wij de enige happy house waar we recht op hebben moeten gebruiken. De installatie is niet volledig gebeurd dus is het aan Proximus om alles in orde te maken. Ik hoop dat er niemand voor niets aan de deur staat en dat de hele rompslomp opnieuw moet gebeuren. Wij betalen voor een correcte installatie en werking van alle toestellen en menen dan ook recht te hebben op een correcte behandeling. Hadden we dit allemaal op voorhand geweten we waren bij Telenet gebleven. Ik reken op een serieuze en correcte afhandeling van ons dossier.
En trouwens jullie begrijpen niet wat er is mis gelopen ??? Bekijk eens goed ons dossier en u zal zien dat de installatie van de vaste lijn gewoon niet is gebeurd .
Het ingeplande type Happy House is niet beperkt tot één keer, zoals het normaal zou zijn. Deze technieker zal dan ook alle tijd nemen om de installatie tot in de puntjes af te werken, en u mag gerust zijn, dit is volledig gratis.
Wanneer komt er dan iemand langs want bij mijn weten hebben wij nog geen concrete afspraak gemaakt? Maandag kan maar dan pas vanaf 18u
Elie, we hebben bij de afspraak vanaf 18u genoteerd op maandag. Dus maandag mag je iemand verwachten. Grtjs, Charlotte.

Reageer