Proximuspunteningewisseld op 25 september voor een aankoopbon bij AS Adventure 2440000241283740 nr tot op heden niks ontvangen maar punten zijn wel verwijderd ?
Bladzijde 1 / 1
Beste alain9600,
Kan je uw profielgegevens aanvullen.Dan kan ik het laten nakijken.
Groetjes,Joel
Kan je uw profielgegevens aanvullen.Dan kan ik het laten nakijken.
Groetjes,Joel
Dag @alain9600 , ik heb dossier 43338877 opgemaakt voor nazicht door de bevoegde dienst, die je verder zal informeren. Grt, Heidi
Hey Alain9600,
Ik heb dit even voor je nagekeken. De voucher werd per email verzonden op 28/9. Daar je aangeeft deze niet ontvangen te hebben heb ik deze zonet opnieuw verzonden. Houd je even zowel je inbox als SPAM folder in de gaten of je deze ontvangen hebt? Je zou de code eveneens in MyProximus moeten kunnen terug vinden bij de rubriek Mijn bestellingen.
Groetjes IngeDc
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.