Skip to main content
* Kan iemand me zeggen waarom de privacy instellingen automatisch zijn aangepast? Een hele tijd geleden heb ik alles uitgevinkt qua personalisatie, overdracht aan andere onderdelen/ondernemingen van de proximus groep. Nu kijk ik daarnet nog eens naar de instellingen na het nieuws te hebben gehoord dat er een integratie komt met google assistent. Blijkt dat er (zonder dat ik opt-in heb gedaan) van alles aangevinkt staat bij 'personaliseer het type gebruikte gegevens'. Wtf? Dit is niet de eerste keer dat ik terug zaken moet uitvinken bij de privacy instellingen...



* ander punt is dat de website (my proximus) niet bereikbaar is als bepaalde domeinen geblokkeerd zijn (vb tiqcdn.com).

Het gebruik van de website is quasi verplicht wil je niet aan de telefoon hangen om iets na te vragen / wijzigen. Waarom dat externe data aggregator(s) gebruiken (en verplichten) om het 'my proximus' gedeelte te bezoeken? Daar is toch geen enkele goede reden voor te verzinnen?
Geen reactie

Reageer