als ik een mailbox wil aanmaken krijg ik de volgende foutmeling "We hebben een algemeen technisch probleem gedetecteerd. Gelieve later opnieuw te proberen
Sms activering mislukt"
Graag een oplossing aub.
Mvg,
jc64
Bladzijde 1 / 1
jc64
We kijken dit na voor je,
je mag me via deze link je klantnummer of telefoonnummer even dorosturen.
Groeten Geert
We kijken dit na voor je,
je mag me via deze link je klantnummer of telefoonnummer even dorosturen.
Groeten Geert
U bedoelt dat u een extra e-mailbox wil aanmaken ? Op welke manier probeert u dat ? Normaalgezien heb je geen sms nodig om een mailbox aan te maken.
meer info vindt u alvast op volgende links :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mailbox/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/een-extra-mailbox-aanmaken-of-verwijderen.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_address/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/mailbox-en-e-mailadres.html
meer info vindt u alvast op volgende links :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mailbox/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/een-extra-mailbox-aanmaken-of-verwijderen.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_address/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/mailbox-en-e-mailadres.html
in andere post melde hier iemand dat het ook het gevolg zou kunnen zijn als je als wachtwoord speciale karakters gebruikt?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.