Skip to main content
als ik een mailbox wil aanmaken krijg ik de volgende foutmeling "We hebben een algemeen technisch probleem gedetecteerd. Gelieve later opnieuw te proberen

Sms activering mislukt"

Graag een oplossing aub.



Mvg,



jc64
jc64



We kijken dit na voor je,



je mag me via deze link je klantnummer of telefoonnummer even dorosturen.



Groeten Geert
U bedoelt dat u een extra e-mailbox wil aanmaken ? Op welke manier probeert u dat ? Normaalgezien heb je geen sms nodig om een mailbox aan te maken.



meer info vindt u alvast op volgende links :



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mailbox/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/een-extra-mailbox-aanmaken-of-verwijderen.html



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_address/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/mailbox-en-e-mailadres.html
in andere post melde hier iemand dat het ook het gevolg zou kunnen zijn als je als wachtwoord speciale karakters gebruikt?

Reageer