Skip to main content
Als ik een nieuwe mailbox wil aanmaken krijg ik melding technisch probleem probeer het later opnieuw en dit sinds afgelopen donderdag.

sms activering ?
Via waar probeer je de mailbox aan te maken, bobdelie? Wat bedoel je met sms-activering?
My Proximus - Mijn producten - Proximus Mail

nieuwe mailbox aanmaken

ik kan alle gegevens invullen, zoals nieuw mailadres en wachtwoord



net nog even geprobeerd en nu wel gelukt



bedankt voor het snelle antwoord
Ik probeer een nieuwe mailbox aan te maken. Alles verloopt vlot tot ik op creëren druk; ik krijg dan de foutmelding: "We hebben een algemeen technisch probleem gedetecteerd. Gelieve later opnieuw te proberen

Sms activering mislukt"

Ik ben al enkele malen opnieuw begonnen maar het resultaat blijft hetzelfde.
Dag Dirk_0115,



kan je via een privé-bericht je klantennummer eens sturen?



Dan kan ik het eens nakijken.



Je kan een privé-bericht sturen via de onderstaande link:



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hier hetzelfde probleem als ik een mailbox wil aanmaken "We hebben een algemeen technisch probleem gedetecteerd. Gelieve later opnieuw te proberen

Sms activering mislukt

Graag een oplossing aub.



Mvg,



jc64
hi



Kan je ons hiervoor via prive je klantennr doorgeven ?







https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg

jonathan
Jonathandr,

Ik heb ondertussen het probleem zelf kunnen oplossen. Het wachtwoordveld aanvaardt geen tekens zoals bvb # *^ enz. Maar de foutmelding laat je in het ongewisse over wat er fout is.

Mvg

Dirk
Dan zou Proximus best hun tekst aanpassen op hun site als het zo zit, want er staat voor het mailbox wachtwoord:



In het veld Geef het (nieuwe) wachtwoord in rechts, typ een wachtwoord dat tussen de 8 en 31 karakters lang is, minstens 4 letters, 1 cijfer en 1 hoofdletter bevat.

❗️Speciale karakters zijn toegestaan.❗️

Reageer