vroeger kon ik een lijntest doen, kan dit nu niet meer
Bladzijde 1 / 1
Voor de bbox3 van sagemcom bestaat er wel een tool om je lijnwaarden uit te lezen voor ene van Technicolor lukt dit niet.
Je actuele lijnwaarden waarop je modem synchroniseert kun je hier zien:
http://myproximus.be
Je actuele lijnwaarden waarop je modem synchroniseert kun je hier zien:
http://myproximus.be
ik heb een bbox2
waar op myproximus vind ik de waarden
waar op myproximus vind ik de waarden
Zit je nog op ADSL mss , eens checken hier wat Proximus aangeeft wat je lijn als snelheid aankan:
http://proximus.be/internetsnelheid
Normaal zal je wel de bbox2 kunnen omruilen voor een bbox3 maar dit laat ik verder aan het Proximus team over.
Je kan ook je lijnsnelheid ongeveer weten door een http://speedtest.net uit te voeren en deze daar op die site aflezen wat je downloadsnelheid is.
Voorbeeld: (dit is wel via wifi-2.4 gemeten op ± 10m van de bbox3 )
Je actuele lijnwaarden waarop je modem synchroniseert kun je hier zien:
http://myproximus.be > mijn producten > Internet comfort (of start of Maxi, volgens je abo ) >
naar beneden scrollen tot aan "snelheid"
http://proximus.be/internetsnelheid
Normaal zal je wel de bbox2 kunnen omruilen voor een bbox3 maar dit laat ik verder aan het Proximus team over.
Je kan ook je lijnsnelheid ongeveer weten door een http://speedtest.net uit te voeren en deze daar op die site aflezen wat je downloadsnelheid is.
Voorbeeld: (dit is wel via wifi-2.4 gemeten op ± 10m van de bbox3 )
Je actuele lijnwaarden waarop je modem synchroniseert kun je hier zien:
http://myproximus.be > mijn producten > Internet comfort (of start of Maxi, volgens je abo ) >
naar beneden scrollen tot aan "snelheid"
Ik heb TV ontvangst
Ik heb een BBOX2 en amper 1 to 4mbit downloadsnelheid
Heb ik een slechte lijn of ligt het probleem aan mijn verouderde BBOX2 , hoe kan ik die vervangen?
Ik heb een BBOX2 en amper 1 to 4mbit downloadsnelheid
Heb ik een slechte lijn of ligt het probleem aan mijn verouderde BBOX2 , hoe kan ik die vervangen?
hi
Kan je ons via prive je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kan ik je verbinding even nakijken
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
Kan je ons via prive je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kan ik je verbinding even nakijken
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
mijn lijnnummer is 0**** [Edit Wim: graag via privébericht (klikken op link in vorig bericht)]
ik heb even je lijn gecontroleerd en zie geen fouten hierop, je zou ook een hogere snelheid moeten halen dan 1-4 mbps
ondervind je deze snelheid via wifi of kabel ?
ondervind je deze snelheid via wifi of kabel ?
ik ondervind die snelheid via kabel
modem rebooten/resetten heb je al gedaan vermoed ik
heb je ook al eens getest via een andere ethernetkabel of op een ander toestel ?
heb je ook al eens getest via een andere ethernetkabel of op een ander toestel ?
Modem resetten is al gebeurd.
Ook al andere kabel en toestel gebruikt.
Ook al laptop aangesloten via modem direct bij aansluitpunt na uitschakeling van al de rest.
Ook al andere kabel en toestel gebruikt.
Ook al laptop aangesloten via modem direct bij aansluitpunt na uitschakeling van al de rest.
De bbox2 is toch aan het van zijn verhaal dus omruilen met bbox3 staat er toch aan te komen...
Wat doe ik, naar de telefoonwinkel gaan voor omruiling met uw mail?
Nee dat gaat niet meer via de proximus winkel, deze worden opgestuurd via UPS of via de Post, je moet gewoon afwachten tot hier iemand van het proximus team je hierbij verder helpt.
Marc, bezorg je ons via privébericht even je GSM-nummer, en een UPS-punt waar we de nieuwe modem naartoe mogen sturen? Dat punt kies je via deze link.
Heb de gevraagde gegevens doorgestuurd, alles ontvangen en ok?
Goed ontvangen, antwoord volgt zo dadelijk ook privé nog 🙂 !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.