Ik stel vast dat ik om de 2 dagen rond de 90 ct kredietverlies heb op mijn P & G kaart.
Nochtans staat mobiele data op mijn nokia 8 helemaal uitgeschakeld. Ik heb ook niet getelefoneerd of sms verkeer gehad. Kan iemand me een verklaring geven? Waar kan ik de verbruiksgeschiedenis van mijn P & G vinden op de proximus-site?
Bladzijde 1 / 1
heb je een myproximus account voor die P&G, anders er ene aanmaken en dan zou je normaal gezien daar je verbruik moeten kunnen zien.
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
Lukt me niet een myproximus account voor mijn P&G aan te maken.
U moet u eerst registreren met een per Pay&Go specifiek - nog niet voor andere producten in MyProximus gebruikt - e-mailadres (alias van Proximus, Gmail, Hotmail, icloud, ….)
https://www.proximus.be/MBPWeb/mbp/registration?execution=e3s1
U hebt enkel mobiele producten?
Maak het u makkelijk en volg in MyProximus uw verbruik op. Geef uw nummer hieronder in en een sms met uw MyProximus activeringscode zal u toegezonden worden.
https://www.proximus.be/MBPWeb/mbp/registration?execution=e3s1
U hebt enkel mobiele producten?
Maak het u makkelijk en volg in MyProximus uw verbruik op. Geef uw nummer hieronder in en een sms met uw MyProximus activeringscode zal u toegezonden worden.
Dit is de eerste niet die dit voot heeft dus zou goed kunnen dat de proximus medewerkers ergens iets aan je profielinstellingen eerst moet aanpassen, kunne ze morgen overlopen als ze terug op het forum passeren.
Net zoals het ook voor sommigen problemen oplevert om het verbruik via hun myproximus account op te vragen!
PS: een p&g kun je spijtig genoeg niet toevoegen aan een myproximus account waar al je producten aan gekoppeld zijn, zoals TV, internet, telefoon en gsm abonnementen.
Ik krijg hier veel informatie maar blijkbaar niet relevant voor een P&G gebruiker zoals ik. Wat ik in hoofdzaak wenste te weten is: waar kan ik ergens op de proximus-website vinden (zoals dat vroeger wel mogelijk was) wat de verbruiksgeschiedenis van mijn P&G kaart is. Zo kan ik misschien achterhalen aan wat mijn kredietverlies te wijten is.
denk niet dat dit nog bestaat die methode via de website voor p&g, enfin niet dat ik weet, maar iemand anders kan je daar mss mee verder helpen die het wel weet hoe het nog kan.
Ik heb ook een p&g en vraag dit op via myproximus account > http://proximus.be/login
dat enkel en alleen verbonden is aan mijn p&g.
Ik zou dus ook wel die methode via de proximus website willen kennen die jij vroeger gevonden hebt.
Ik heb ook een p&g en vraag dit op via myproximus account > http://proximus.be/login
dat enkel en alleen verbonden is aan mijn p&g.
Ik zou dus ook wel die methode via de proximus website willen kennen die jij vroeger gevonden hebt.
Ja, via "http://proximus.be/login" kun je wel je nog resterend belkrediet van je vaste lijn vinden en via #121# weet je hoeveel je nog hebt op je gsm, maar waar het om gaat is te weten wat mijn verbruiksgeschiedenis is van mijn P&G, zodat dat kredietverlies kan controleren. Vroeger was dat mogelijk. Het was ergens te volgen waar je ook je krediet kon opladen. Nu vind ik dat niet meer en dat spijt me.
Onder http://proximus.be/login zie je daar bij u het volgende staan:
"Oproep- en herlaadgeschiedenis"
en als je daar op klikt zie je dan de geschiedenis niet?
de rechtstreekse link is
> https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-credit__/My-prepaid__/history?msisdn=0475123456
waarbij je in deze link 0475123456 vervangt door jouw gsm nummer van je P&G
PS: heb juist bij mij eens geprobeerd en het lukt nu ook niet bij mij krijg terug de volgende melding:
Omwille van een technisch probleem is de oproep-historiek niet beschikbaar.
Hopelijk kunnen de proximus medewerkers morgen je verder helpen als het niet lukt!!!!!
"Oproep- en herlaadgeschiedenis"
en als je daar op klikt zie je dan de geschiedenis niet?
de rechtstreekse link is
> https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-credit__/My-prepaid__/history?msisdn=0475123456
waarbij je in deze link 0475123456 vervangt door jouw gsm nummer van je P&G
PS: heb juist bij mij eens geprobeerd en het lukt nu ook niet bij mij krijg terug de volgende melding:
Omwille van een technisch probleem is de oproep-historiek niet beschikbaar.
Hopelijk kunnen de proximus medewerkers morgen je verder helpen als het niet lukt!!!!!
Info hierboven is 100% relevant en bij mij werkt het perfect; toegegeven er zijn "regelmatig" problemen met/in MyProximus en de boodschap "omwille van een technisch probleem is x, y, z, … (tijdelijk) niet beschikbaar" is op dit forum Nl/Fr welbekend
't werkt hier in ieder geval nog niet, of 'k zal het beter formuleren het werkt meer niet dan wel, ik moet heel veel geluk hebben om de geschiedenis te zien verschijnen zonder foutmelding!
Ik zie bv. dat ik op 28/12/17 voor een bedrag X herladen heb
Op dit ogenblik heb ik ook blijkbaar een technisch probleem m.b.t. beschikbaarheid van de historiek verbruik; ik gebruik dit vrij zelden (enkel voor een alarmsysteem)
datum transactie, start transactie, type transactie, gebeld nr, duur, bedrag, resterend bedrag
Op dit ogenblik heb ik ook blijkbaar een technisch probleem m.b.t. beschikbaarheid van de historiek verbruik; ik gebruik dit vrij zelden (enkel voor een alarmsysteem)
datum transactie, start transactie, type transactie, gebeld nr, duur, bedrag, resterend bedrag
Hallo Jan , kan je ons via een privébericht jouw e-mailadres even doorsturen, dan stuur ik jou de historiek door van jouw verbruik. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Mijn berichtje is verstuurd.
IK zie dat ik niet de enige ben met dergelijke melding "omwille van een technisch probleem ..."
Volgens de site van Proximus en mijn eigen ervaring met deze raadpleging voor een Pay&Go nummer, heb ik bevestiging dat dit normaal wél raadpleegbaar is in Myproximus web (niet in de app).
Maar voor mijn eigen nummer dus niet en de technische dienst weigert van mij te helpen met het smoesje dat deze raadpleging voor Pay&Go niet voorzien is, wat dus een pertinente leugen is, maar daar moet ik het wel mee doen ....
Volgens de site van Proximus en mijn eigen ervaring met deze raadpleging voor een Pay&Go nummer, heb ik bevestiging dat dit normaal wél raadpleegbaar is in Myproximus web (niet in de app).
Maar voor mijn eigen nummer dus niet en de technische dienst weigert van mij te helpen met het smoesje dat deze raadpleging voor Pay&Go niet voorzien is, wat dus een pertinente leugen is, maar daar moet ik het wel mee doen ....
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.