Mijn trouwe klant korting op de factuur is weer verdwenen (ben ik geen trouwe klant meer?). Kunnen jullie dit nazien en, net zoals vorig jaar, met terugwerkende kracht corrigeren aub?
Zal voor morgen zijn als iemand van Proximus zelf hier terug langskomt op het forum.
Mijn trouwe klant korting op de factuur is weer verdwenen (ben ik geen trouwe klant meer?). Kunnen jullie dit nazien en, net zoals vorig jaar, met terugwerkende kracht corrigeren aub?
Welke korting is dat dan?
Wij zijn al zeker 35 jaar klant en nog nooit iets gezien als korting of voordeel als trouwe klant
Er zijn er veel die die deze korting al gekregen hebben alleen is het niet duidelijk wat het criterium is die Proximus hanteert om een korting toe te kennen.
Bv hier loopt al jaren een discussie in dit verband > klik hier
Dat noemt men willekeur
zie mss ook naar de link die ik er nog bij gezet heb hier juist boven in mijn vorige post.
Dus zouden we misschien eens iedereen op dit forum en daarbuiten moeten mobiliseren om korting te eisen voor alle trouwe klanten ?
Dag
Dag
Dag HeidiE
Wij genieten inderdaad Affinity sinds …. 2009?
Maar de 25 jaar voordien heb ik ook nooit iets gezien.
En dan? Wat heeft Affinity van doen met trouwe klant? Een nieuwe klant kan toch ook Affinity genieten, niet waar?
Wat is Affinity korting, wat houd dit juist in? Kan iedereen daarvan genieten? Misschien interessanter dan trouwe klant korting?
De 10% Affinity-korting kan via de werkgever of een vereniging (bv. Gezinsbond) worden verleend. Hiervoor heb je een kortingscode nodig. Deze korting is niet cumuleerbaar met andere acties of voordelen. https://www.proximus.be/affinity/nl/?view=default Grt, Heidi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.