Skip to main content

Na 1,5 jaar proberen  lukt niet niet om 1 avond zonder technische problemen ( proximus noemt dat blokjes) TV te kijken.

Alle technische onderdelen (router-decoder enz…. ) is ondertussen al 2 soms 3 keer vernieuwd

Het is ongehoord hoe de telefonische hulpjes elkaar telkens tegenspreken. 

Het is dan ook nog niet mogelijk om Proximus een officiële klacht over te maken. Alleen via dit forum dat absoluut niet officieel is en bovendien voor iedereen leesbaar. 

Ik stel voor om niet meer te betalen tot het eindelijk werkt.

 

@salve 

Dit is inderdaad niet aangenaam voor je.

 

De aansluiting meet goed uit, is er al eens een technicus langsgeweest?

 

Geert


@salve

Is er een reden dat je persé bij Proximus wilt blijven?

Of is dat jouw liefde voor Proximus?

Ik zou het geen 1.5 jaar volhouden om niet 1 avond zonder technische problemen TV te kijken, en al lang naar de concurrentie overgestapt zijn …

 

Ik ben geen Proximus basher, ben zelf tevreden Proximus klant. Maar gezien het technisch probleem op jouw locatie blijkbaar niet op te lossen is, heb je toch geen andere keus?

 

PS. Een klacht kan je indienen via de Ombudsman voor Telecom.


Misschien eerst het probleem via/samen met de Px-medewerkers op dit forum proberen op te lossen, toegegeven 1.5 jaar is lang, te lang zelfs

Bv. als er geen probleem gemeten/gezien wordt tot de Bbox, wat zit er lokaal achter de Bbox en op welke wijze verloopt de verbinding tussen de/welke apparaten (utp-kabel, wifi, …)

Formeel kan uiteraard altijd via de ombudsman telecom een klacht (met bewijsstukken van contacten/antwoorden/….) overgemaakt worden, maar een operator kan in principe altijd zonder meer het advies van de ombudsman naast zich neerleggen 

Schriftelijk kan bv. altijd per aangetekend schrijven formeel klacht met ingebrekestelling geformuleerd worden (Proximus - Klantendienst Residentiëel - Koning Albert II-laan 27 - 1030 Brussel)

 

 


@salve ik zou toch eens een gratis technieker aanvragen om dit alles ter plaatse eens na te kijken en die kan het dan ook escaleren naar 2de lijnsonderhoud/specialisten indien het niet door hem onmiddellijk ter plaatse kan vastgesteld worden wat het probleem is of opgelost worden.

Gratis technieker kun je zelf aanvragen hier > Klik hier > klik daar op “contacteer mij voor analyse” enz.


Reageer