Skip to main content
20 februari zijn mijn grootouders overgestapt naar Proximus. Sindsdiens hebben we nog altijd problemen. De technieker is die dag langs geweest om het te installeren en heeft eerst een verkeerd lijnnummer gekoppeld. Dit is na een dag of 2 terug ingesteld moeten worden. Gevolg was dat we de opnames kwijt waren. En ook dit was de oorzaak dat de tv app niet ging. Er is ook een verkoper langs geweest voor dat we Proximus zijn aangegaan natuurlijk. En die beloofde ons gratis netflix een jaar en dan nog een bonusfilm iedere maand een jaar lang. De bonusfilm is niet bij Minimus en na een 8 tal keer bellen hebben we nu 10 gratis credits voor films gekregen, omdat de verkoper ons de bonusfilms had beloofd. Dit staat nog altijd niet op de decoder. Dit is ook al vanaf het begin online en ook telefonisch meedegedeeld met weet ik veel welke verschillende diensten ivm het activeren van Netflix. We zijn nu bijna een maand verder en dit is nog steeds niet in orde. Eerst zouden we een activeringscode krijgen, dan moet je het online doen, dan via de decoder, ... Nu zijn we eindelijk zover dat we het via de decoder moeten doen en willen we bij de betaling via proximus factuur aanduiden. Krijgen we de melding dat deze betalingsmethode momenteel niet beschikbaar is en om het later terug te proberen of een andere betalingsmethode te kiezen. Dit is al een week het geval. Na weer telefonisch contact te hebben heb ik de cookies verwijderd, was er iets in het profiel niet actief, maar nu na gisteren contact te hebben met jullie is het weer niet in orde. Ik ben het eigenlijk kots beu dat dit zolang duurt! Dit is alles behalve goeie service! We zijn dus van het jaar "gratis" Netflix. Dat eigenlijk niet gratis is maar inbegrepen in het Pack al een maand kwijt. Moest ik mijn grootouders niet hebben kunnen helpen zouden zij dus serieus in het zak gezet zijn, omdat zij van dit alles geen verstand hebben van hoe dit moet. Ik hoop dus dat dit ASAP in orde kan gemaakt worden of dat er op jullie kosten iemand sturen dit in orde kan komen maken! Ze gingen mij ook al enkele keren terug bellen, maar dit nooit op de afgesproken tijden!
Er stond inderdaad iets niet juist in de configuratie om de bonusfilms te kunnen ontvangen. Kan je jouw decoders even uit het stopcontact trekken, direct terug insteken en nog eens proberen?

Reageer