Vraag

KLACHT INDIENEN

  • 22 January 2019
  • 0 reacties
  • 180 Bekeken

Ik weet zelfs niet waar ik moet beginnen over mijn klacht...

Ik ging verhuizen. Het heeft daaaaagen geduurd eer dit in orde was. Ik hoorde maar niets, dus ik belde om uiteindelijk te horen dat mijn bestelling geannuleerd was en ik terug opnieuw 2 weken kon wachten. Oké, allemaal goed uiteindelijk had ik wel internet.

Deze week ineens uit het niets kreeg ik een mail dat ze kwamen voor de verhuis. Waarom?? Alles was eindelijk in orde. Dus ik bel om te zeggen dat het in orde was. Die jongen aan de telefoon zegt me gewoon oei ok ik zal dit afsluiten. Ik kom s avonds thuis WAS MIJN INTERNET AFGESLOTEN.

Waaarom?? Dus ik bel s avonds. Neemt een mevrouw op dat ze niets kon doen. Ze kon niet geloven wat een uilen haar collega’s zijn. Maar ze zou een briefje leggen voor morgen en er zou gegarandeerd iemand mij terugbellen. Nu de ganse dag niets gehoord... ik bel zelf. Natuurlijk niets gebeurd en die die persoon kon me niet helpen hij ging het navrage . Verbinding gewoon verbroken... kon ik weer helemaal opnieuw terugbelllen en alle deuntjes hofen. Neemt een mevrouw op die ook niets kon doen verbindt ze me door met fiber moet ik daar horen dat ze vandaag niets meer konden doen en heg morgen gaan opnemen. MAAR HIER IS GEEN BEWIJS VAN? Waarom kan er niets bevestigd worden via mail??????

Uiteindelijk heb ik dus bijna geen internet gehad deze maand maar ik moet wel een volledige maand betalen??
En ik geloof er niets van dat het morgen in orde gaat zijn.
Ik had eerst 1 mevrouw aan de lijn die zei dat haar collega’s uilen zijn dat zoiets kan gebeuren. Dan beloofde ze me dat iemand . Dan vandaag zelf opnieuw moeten bellen want blijkbaar had die mevrouw niets gedaan. Dan heb ik nogal gevraagd om een klacht in te dienen. En iemand zou me de gesprekken bezorgen want deze worden opgenomen.


MAAR KAN NU AUB IEMAND ZORGEN DAT IK TERUG INTERNET HEB?????:

0 reacties

Geen reactie

Reageer