Skip to main content
Het is al een hele tijd dat de kwaliteit en stabiliteit van de diensten TV en internet in Brussel te wensen overlaten met geregeld onderbrekingen. De opvolging door de technische diensten loopt mank met ellenlange wachttijden wanneer telefonisch contact opgenomen wordt. Meerdere malen gebeld. Gesprek van een uur! Dan wordt vastgesteld dat de info in het systeem niet correct is. En worden ook nog onvolledige instructies gegeven. Een directe afspraak met de technische dienst blijkt niet mogelijk. Dan tel gekregen dat iemand anders binnen de 48 u zou bellen om een afspraak te maken. Maar neen: Geen telefoontje gekregen! Moest dan zelf decoder binnenbrengen om een nieuwe te krijgen, zonder te weten wanneer de technische expert ter plaatse zou komen. Dit moest in een “anoniem afhaalpunt” omdat de mensen in de Proximus shop andere dingen te doen hebben en ontevreden klanten en retours uit die shops gehouden moeten worden omdat dit het imago van het bedrijf schaadt. Echte schande! En intussen heb ik nog steeds niets gehoord van een technicus die zou langs komen...

Intussen thuis zelf aan de slag gegaan. Maar systeem werkt maar half...



Ik ben bereikbaar voor een afspraak vanaf 5 augustus.
Tip: mss kun je nog eens proberen om een gratis technleker te laten bij u langs komen

Die kan je zelf reserveren

Zie: http://proximus.be/happyhouse



Nb: proximus komt hier pas terug langs maandag.
Je kan inderdaad altijd beroep doen op een technische interventie van het HappyHouse team via de bovenstaande link van Martin.

De technische dienst kan inderdaad een storingstechnieker inboeken (en mits goedkeuring van de klant doet men dit ook, maar men vermeld hier wel bij dat als de resultaten van de lijn goed zijn en het probleem aan de verbinding tussen de Bbox-Decoder gelegen is - draadloos systeem- dat deze interventie aangerekend kan worden voor een bedrag van 85 EUR.



De bovenstaande HappyHouse interventie is weliswaar wel gratis, als deze aangevraagd wordt, dan zal het HappyHouse Team persoonlijk contact opnemen om een afspraak te maken met u.

Reageer