Ik kijk via chromecast en kan dus niet inloggen op menu om het kinderslot te deactiveren.
Kun je dit voor mij regelen aub? Ook graag terug op 1234 zetten.
Bladzijde 1 / 1
En als je de decoder reset is het dan niet terug 1234
zie > https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
zie > https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Ik kijk met de tv app en gebruik dus geen decoder daar zit het probleem.
Dan zal er inderdaad iemand van Proximus zelf je hierbij moeten verder helpen als ze je post hier lezen.
Renevg kan je mij via onderstaande link je klantennummer doorgeven? Groeten Els
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Vandaag geen beeld meer, kinderslot geactiveerd, kan het niet deactiveren, wat nu?
Kijk via app, dus ik heb geen decoder en kan niet in de menu gaan.
Kijk via app, dus ik heb geen decoder en kan niet in de menu gaan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.