Vraag

Kan je via smartphone app Proximus TV bedienen?

  • 13 July 2019
  • 6 reacties
  • 5339 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Is het mogelijk om via een app Proximus TV te bedienen? Proximus TV is het enige toestel in huis dat niet via app kan bediend worden. Ik dacht dat dit vroeger kon maar weet niet meer hoe of met wat.

This topic has been closed for comments

6 reacties

Dit kon vroeger maar op het laatste kon dit ook al niet meer met de proximustv app en nu met de proximuspickx app ook niet.
Nu meen ik mij te herinneren hier ooit gelezen te hebben hier op het forum dat deze optie er niet voor direct voorzien was.
Het zou kunnen dat het eerder zal voorzien worden via de google assistant zoals het ook bij TN het geval is!

❗️
Hopelijk kunnen de Proximus medewerkers hieromtrent maandag wat meer van de sluier oplichten.
Had dit onlangs ook gevraagd, maar stond niet onmiddellijk op de planning.
Misschien met de nieuwe decoder kan dit via spraakbediening verlopen.
Ik weet niet wat het meest handig zou zijn spraakbediening of met afstandsbedieningapp via Pickx
Think possible!
Dus nog wat wachten en hopen dat Proximus dit weer op de planning zet.
De V7 decoder heeft is een spraakgestuurde decoder via knop op de remote
en ook voorzien van Google Assistant...
Dus nu is de vraag of Proximus het dan nog nuttig genoeg zal vinden om nog een derde methode te voorzien om de decoder te bedienen via proximuspickx-app.
persoonlijk vrees er ik eigenlijk wat voor aangezien als je wat de media in het oog gehouden hebt, dan is er heel weinig vraag/klachten over het wegvallen van deze mogelijkheid maar zeg nooit nooit, de wegen van Proximus zijn trouwens ondoorgrondelijk...
Reputatie 2
Badge
ik kan begrijpen dat dit geen prioriteit is, maar ik vind het wel handig. Voor AppleTV gebruik ik meestal de app en zelden de afstandsbediening. Afwachten dus.
Reputatie 7
Badge +4
Dit is momenteel inderdaad niet mogelijk. We houden jullie op de hoogte als hier meer info over komt.
Reputatie 2
Badge +1
In de oudere app was dit inderdaad een functie die zeer handig was...

Dit zou zeker en vast een fijne toevoeging zijn in de nieuwe Pickx app! 😉