Skip to main content
Ik begrijp het echt niet meer...wat een service...



Al 7x in de proximus winkel geweest voor een joint offer..wat blijkt geweigerd omdat ik er zogezegd al 2 heb...en we hebben nog maar 1.

Telkens van het kastje naar de muur gezonden.

Er zat eerst een ICT probleem achter onze klantengegevens waardoor ik 2 weken mogen wachten heb. Ga dan terug en blijkt dan niet mogelijk om iets dat ik niet heb. Maar ondertussen heb ik wel al een hoesje mogen kopen en betalen!
U niet met een kluitje in het riet laten sturen; klacht neerleggen bv.

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html

antwoord op uw vraag - ik ken mijn tf nr - ik heb een vraag over mij factuur (er is niet direct iets anders bruikbaar om een e-mail te kunnen sturen, tenzij een technische vraag) - een klacht indienen (onderaan de webpagina e-mail ons)

stel een max. termijn van bv. 2 à 3 weken voor schriftelijk (e-mail) antwoord en stap dan indien nodig naar de ombudsman telecom indien u naar uw mening op basis van de voorhanden gegevens in aanmerking zou kunnen gekomen zijn voor de "joint offer" om op zijn minst compensatie te eisen

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
Dag nilocary,



Ik heb even de gegevens van het klantbestand nagekeken en er zit inderdaad maar 1 abonnement in combinatie met een toestel aan verminderde prijs. Zover ik kan zien, staat alles in orde. Kan je mij via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=70225 vertellen welk toestel je graad zou wensen op welk GSM nummer en met welke abonnement + dataphone optie?



Groetjes,

Lorentz.
Wat is joint offers
bv gsm abonnement in combinatie met een smartphone

Reageer