Hey, ik ken zelf niet veel van het internet en hoe het werkt, maar tijdens het surfen op websites heb ik helemaal geen problemen (of toch niet die ik merk), tijdens bepaalde spellen die ik speel heb ik er ook geen last van. Maar bij dit ene spel dat ik speel, Path of exile, heb ik continu latency/lag. Mijn pc is verbonden met een internet kabel, dus geen wifi.
Ik heb WINMTR een halfuur laten lopen, om te zien waar het probleem zou kunnen liggen. En ik zie bij 1 regel hiervan dat er 44% pakketverlies is (lag-24-1000.ibrmar4.isp.belgacom.be)? Is dit normaal? Ligt de fout bij scarlet of bij het spel? Hoe kan ik dit probleem oplossen? Zou ik contact moeten opnemen en een technieker laten komen?
Hier is een link naar mijn WINMTR rapport: https://pastebin.com/h4F44cbP
Speedtest resultaten lijken mij in orde: https://imgur.com/oImeoic
Bladzijde 1 / 1
Als je bij scarlet aangesloten bent zul je contact moeten opnemen met hen vrees ik, mss best morgen eens bellen naar de helpdesk 0800 22 800 van proximus want morgen wordt hier aan het forum gewerkt dus zou het goed kunnen dat je van hieruit morgen geen reactie meer krijgt van iemand van proximus.
@GiesbertsN als je problemen ondervind met je connectie via Scarlet, dan kan je met de Scarlet helpdesk contact opnemen. Indien er een probleem is met de lijn, kan Scarlet een Proximus technieker contacteren die de lijn komt nakijken. Maar hiervoor kan Proximus zelf niets doen zolang er geen aanvraag van Scarlet is gebeurd.
Grtjs,
Charlotte
Grtjs,
Charlotte
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.