@macyc39
Excuses dat het niet zo vlot verloopt.
We laten het nakijken
Groeten
Tina
@macyc39 Dossier 43602043 is hiervoor in behandeling bij de bevoegde dienst. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella
@AntonellaD dankuwel voor de informatie, maar wat wil dat zeggen ? En wanneer kan ik hem dan verwachten ? Groetjes Macy
@macyc39 Dat betekent dat er iets mis is gegaan in het geautomatiseerd bestelproces en dat er een tussenkomst nodig is van een medewerker om dit in orde te krijgen. Ik kan je zeggen dat een dossierbeheerder hier reeds mee bezig is om dit voor jou zo snel mogelijk in orde te krijgen, maar dat dit daarom wat vertraging zal oplopen. Groetjes, Antonella
@AntonellaD, ik heb nog steeds geen mail gehad, maar nu momenteel heb ik een prepaid kaart bij jullie maar deze vervalt binne 3 dagen , ik vind het heel dom dat ik nu men kaart waarschijnlijk zou moeten herladen omdat men iPhone met abonement nog niet toegekomen is.. terwijl deze maandag ging aankomen.
Dag Macyc39,
Ik heb gevraagd dat de dossierbeheerder je spoedig contacteert.
Ze is volop bezig met het dossier zie ik.
Alvast de excuses voor het wachten.
Groeten Koen
IK OOK. Zie nergens waar dat mogelijks kan! SCHANDALIG. Al 2 keer gebeld en afgesnauwd…
@Ingrid Wouters Kan je uw profielgegevens( naam, klantnr, gsmnr, emailadres ordernummer enz.)aanvullen.Dan laat ik het nakijken voor u .Groetjes,Joel