Zie titel, er is geen probleem met mijn laptop.
Is er een oplossing hiervoor?
Kan vaak lastig zijn.
Bladzijde 1 / 1
als je rechtstreeks verbonden bent met je laptop aan de bbox via utp kabel valt het dan ook voor
Tips om je wifi te verbeteren:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
>
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_fiber_wifi_network_improve/particulieren/discover/news/gouden-tips-van/wifi-verbeteren.html
Tips om je wifi te verbeteren:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
>
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_fiber_wifi_network_improve/particulieren/discover/news/gouden-tips-van/wifi-verbeteren.html
Ik heb je lijn nagekeken en zie geen verbrekingen van je modem naar buiten toe. Het probleem zal zich dus inderdaad waarschijnlijk binnen afspelen. Kan je de tips van Martin eens uitproberen ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.