Hallo
ik kan al een tijdje niet meer inloggen op de website van studio100 go , op een android toestel lukt het wel nog. ik heb een Studio100 go pass
Ik heb het getest met Firefox, microsoft Edge, Google Chrome
ik krijg telkens een foutmelding
{"statusCode":500,"error":"Internal Server Error","message":"An internal server error occurred"}
Bladzijde 1 / 1
Het lukt je wel op de website te gaan vanstudio 100 go , maar van zodra je inlogt krijg je die foutmelding?
Kan je een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met de gebruikersnaam van de login die je gebruikt?
Kan je een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met de gebruikersnaam van de login die je gebruikt?
Idd,ik kan wel naar de website maar inloggen om alles te zien lukt niet
Ok, ik wacht op je privé bericht zodat ik kan nagaan waar de oorzaak ligt.
privebericht is verstuurd
Beste
Ik kan ook niet meer aanmelden via mijn smartphone, ik krijg net dezelfde foutmelding als hierboven beschreven.
Ik kan ook niet meer aanmelden via mijn smartphone, ik krijg net dezelfde foutmelding als hierboven beschreven.
Louter ter info: het zal pas maandag zijn dat er iemand van Proximus terug langskomt op het forum om je te kunnen verder helpen.
bedankt voor de info, ik heb tijd, mijn kids iets minder
Ik weet niet of ze je eventueel zouden kunnen verder helpen hiermee op de helpdesk 080022800 (gratis nummer), want daar kun je ook naar bellen op een zondag.
hi
Kan je ons via privebericht hiervoor even de login doorgeven die je gebruikt ?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg
jonathan
Kan je ons via privebericht hiervoor even de login doorgeven die je gebruikt ?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg
jonathan
geen idee wat er gebeurd is of wat proximus gedaan heeft, maar het inloggen lukt weer, zowel hier als bij mijn ouders
Bedankt Proximus
Bedankt Proximus
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.