Skip to main content
Sinds een tweetal weken zijn al mijn inkomende oproepen anoniem.

Mensen die wel in mijn telefoonboek staan komen ook als anoniem binnen.

Ik kan dus niet meer zien wie mij belt of heeft gebeld.

Ik heb reeds gezocht in instellingen en heb gezien dat Nummerherkenning niet op groen staat.

Ik kan dit niet veranderen.

Ik heb een Iphone 7.

Kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan oplossen?
heropstarten van iPhone helpt ook niet ?
Heropstarten heb ik reeds geprobeerd maar het blijft hetzelfde.

Wat me is opgevallen is dat het sinds de laatste update van Ios is.

Kan ik hier iets aan veranderen?

Laatste update verwijderen of zo?

Is echt ambetant dat ik nooit zie wie er belt.
Hey Clip, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Op 3/12 waren er een aantal aanpassingen op je lijn en was deze optie bij jou verloren geraakt. Dit is nu hersteld en zou terug moeten werken. Mijn excuses voor de hinder.
zet proximus de identificatie oproeper dan uit op één of andere manier of om een bepaalde reden ?
Hey Clip, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Op 3/12 waren er een aantal aanpassingen op je lijn en was deze optie bij jou verloren geraakt. Dit is nu hersteld en zou terug moeten werken. Mijn excuses voor de hinder.



Kunt u dit ook bij mij??

Heb sinds paar dagen altijd onbekende binnenkomende oproepen
Bij mij en m'n collega net hetzelfde. Vanuit het buitenland zijn de oproepen steeds anoniem.

Hebben verschillende nederlandse collega's, dus dat is vrij vervelend.

Als ik en mijn collega naar elkaar bellen is dit ok.
Dag Filip,

Kan je ons via deze link nog even het gsmnummer doorgeven waarover het gaat.

Mvg. Wilfried
Wilfried, link werkt niet.

Ben ondertussen al met een collega (Wim) van je dagelijks aan het bellen.
Hallo,



ik ben recent omgeschakeld van een abonnement naar Pay & go en nu krijg ik de nummerherkenning niet meer ingeschakeld. Alle oproepen komen als anoniem binnen. Hoe kunnen we dit aanpassen?

dank je !
Dag Bianca,

Over welk nummer gaat het aub?

Mvg, Wilfried
best je nummer via een Privébericht sturen (klik hier)
Ik heb hetzelfde probleem als Bianca sinds ik ben overgeschakeld naar pay & go. Ook nu ik terug ben over geschakeld naar een abonnement blijft het probleem.