Beantwoord

Ik huur

  • 18 January 2019
  • 1 reactie
  • 277 Bekeken

Ik heb een packet bestelt voor tv internet en vaste telefoon maar hier ligt geen kabel van proximus maar alleen van telenet en dat is aangesloten aan een eletrice kabel maar mijn groot probleem is ik huur dit huis en de huisbaas woont naast mij en die heeft ook telenet maar hier ligt niks van proximus zo ik belde naar proximus en ze zegte dat je een put moet graven maar met telenet hebben ze dat ook niet gedaan kunnen ze dan niet met de kabel naar de groten baan gaan want hier ligt dus geen proximus en graven mocht het niet omdat het prive was zo ik wil graag zo rap een antwoord hebben want ik ben het stilletjes zat aant worden
icon

Beste antwoord door ThierryW 19 January 2019, 09:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Hey Cindy, Als de woning niet voorzien is van een Proximus kabel, zal er inderdaad een put moeten worden gegraven van aan de woning tot aan de rooilijn van de straat. Via de link

https://www.proximus.be/dam/jcr:b652985c-3b5a-4ba0-a091-19c1ddae017d/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/PXM-10727-Aansluiting-van-eengezinswoningen-cuivre-NL~2017-05-31-18-25-36~cache.PDF kan je meer informatie terugvinden. Groetjes Thierry

Reageer