Skip to main content

Maanden zijn we bezig met de verhuis van de firma van de ene locatie naar de andere, en als je 1,5 maand van de verhuis verwijderd bent, denk je, we gaan Proximus maar eens contacteren om de verhuis van internet en vaste lijn tijdig in orde te krijgen.

 

Niet dus, nu meer dan 1 maand na de geplande verhuis, vele telefoontjes, vele bezoekjes aan de Proximus-shop, mailtjes naar de klachtendienst (waarvan ik mag hopen dat de mails gelezen worden want geen enkele reactie), een ingebrekestelling zonder reactie, en een ultiem telefoontje om te vragen of er reactie mag komen op de ingebrekestelling waarbij de lijn vakkundig wordt gestaakt omdat men niet mag antwoorden, moet je vast stellen dat er niets gebeurd en ook niets gebeurd is.

 

Mag ik via jullie forum nu eindelijk eens weten hoe het zit, en waar ik als klant in de fout ben gegaan. Ik moet reeds maanden facturen betalen waar ik geen beroep kan doen op jullie diensten,

 

Graag asap actie en daadkracht.

 

 

Beste,

we hebben jullie schrijven  dd 22-10 ontvangen.

Er is een lopend dossier en met verwijzing naar het vorige dossier hebben we dit doorgestuurd naar de bevoegde dienst en met aandrang gevraagd om dit correct af te handelen.

Excuses dat het zo fout gelopen is, dit had zeker beter / anders gekund.

We volgen dit even mee voor oplossing.

Vriendelijke groeten

Tina

 


Reageer