Dag allen,
In mijn straat kan ik niet met het Proximus netwerk verbonden worden. (2 huizen verder wel, maar bij ons is het niet mogelijk. Te gek voor woorden, maar dat is een andere discussie).
Ik had graag willen betalen voor de Studio 100 Go pass van 5,99. Ik moet echter Proximus klant zijn... Wat is het goedkoopste product of oplossing binnen Proximus die ik kan boeken om die app te kunnen ontgrendelen?
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
in afwachting van een antwoord door iemand van Proximus zelf, geef ik je al deze info mee:
https://www.proximustv.be/nl/nieuws/artikel/1911764/een-maand-gratis-studio-100-go-pass-klant-of-niet
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wanagogo_app/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/extra-opties/hoe-studio-100-go-gebruiken-web-tv-of-app.html
https://www.proximustv.be/nl/nieuws/artikel/1911764/een-maand-gratis-studio-100-go-pass-klant-of-niet
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wanagogo_app/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/extra-opties/hoe-studio-100-go-gebruiken-web-tv-of-app.html
https://www.proximustv.be/nl/nieuws/artikel/1911764/een-maand-gratis-studio-100-go-pass-klant-of-niet
De actie is geldig van 14 december 2018 tot en met 31 januari 2019 en houdt geen enkele aankoopverplichting in.
Ondanks bovenstaande melding had ik eerder vandaag al die voucher geactiveerd (want dat lukte nog) maar de meeste video's hebben nog een hangslotje. Ben nochtans met zelfde e-mail ingelogd. Heeft vermoedelijk iets met de afgelopen actie te maken.
Heel erg bedankt wel voor je snelle reactie. Ik ben echter op zoek naar een oplossing op lange termijn. En dan is een product bij Proximus noodzakelijk.
Echt niemand? Waar zitten die verkopers?
Als ik een mobile abonnement aanschaf, kan ik dan ook van Studio 100 Go gebruik maken?
Als ik een mobile abonnement aanschaf, kan ik dan ook van Studio 100 Go gebruik maken?
aangezien er van het Proximus team nog geen reactie geweest is kun je bv hen een
Privébericht sturen (klik hier) en en eventueel de link naar je post hier meesturen, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/hoe-gemakkelijkst-studio-100-go-verkrijgen-47185/index1.html
Privébericht sturen (klik hier) en en eventueel de link naar je post hier meesturen, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/hoe-gemakkelijkst-studio-100-go-verkrijgen-47185/index1.html
Beste, ik denk dat tel+tv het goedkoopste pack zal zijn.
dit wil zeggen €59/maand !
Martin, ik denk dat u de prijs niet juist heeft. Op de site van proximus zie ik 41,99€.
Tel+tv niet mogelijk bij ons. Niet aansluitbaar. Ik hoop dat er iets mogelijk is met enkel mobiel abonnement..
Blijkbaar volgens de site zou er studio 100 go bij kunnen of bij een pack of bij u gsm-abo. Gsm is 15,99(mobilus S) en dan nog studio 100, 5,99€. Dus als ik het goed begrijp zou u vr 21,98€ dit kunnen hebben.Gsm-abo kan natuurlijk wijzigen naargelang je behoefte. Hoe gaat u studio bekijken? Op tablet ofzo?
je hebt gelijk het is "internet +TV" = €59/maand
en TF+TV = 41,99€.
ref: > https://www.proximus.be/nl/id_cr_other_packs/particulieren/producten/packs/packs/andere-pack-combinaties.html?rid=box5_other_combinations
Tablet en smartphone inderdaad. Thanks voor de tip! Gaan we proberen denk ik! 🙂
Laat je weten als dit lukt, is mss handig vr andere mensen. Succes!
De link naar de site waar je naar verwijst zou ook interessant zijn, dank u.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_studio100gopass/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/kids-aanbod/studio-100-go-pass.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.