Geachte,
wij ondervinden reeds 3 weken (sinds 28 augustus) hinder van de door Proximus geleverde diensten: de vaste telefoon werkt niet, televisie kijken gaat niet meer en het internet werkt vaker niet dan wel.
De eerste technicus die langs kwam kon niks meer doen dan vaststellen dat er een ernstig probleem was. De 2e afspraak is in het honderd gelopen door een fout van jullie kant: we hadden een afspraak op maandag 16 september (sms-berichten als bewijs) maar door een administratieve fout stond de technicus al op woensdag 11 september voor onze deur. Wij waren op dat moment niet thuis en bovendien blijkt nu onze eerder gemaakte afspraak te zijn geannuleerd. Morgen hebben we een nieuwe afspraak; we hopen dat de problemen dan eindelijk opgelost zullen zijn.
Wij zij reeds jaren klant bij Proximus en betalen maandelijks 100,98 euro. Zou ons kunnen meedelen hou u ons denkt te vergoeden voor de ondervonden hinder?
Beleefde groeten,
Bladzijde 1 / 1
Dag Els,
We hebben een dossier (43067840) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog contacteren ivm de oplossing.
Mvg, Koen
We hebben een dossier (43067840) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog contacteren ivm de oplossing.
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.