Waarom moet het bij Proximus 4 weken duren vooraleer men een toestel dat men laat herstellen , terug krijgt . Heb een toestel dat reeds voor de derde keer moet terug gestuurd worden in garantie .Kan men niet in de telefoonwinkel laten beslissen of men een nieuw toestel krijgt .Toestel is reeds 5 dagen in transport .Dit kan toch niet !!! En dit in deze tijd .
Bladzijde 1 / 1
kan je dan geen beroep doen op gratis vervang toestel
Heb dat al gehad ,maar is dan ook geen recent toestel.Waarom kan men bij Fnac dan wel binnen de week een antwoord geven ?
in het weekend komt hier niemand langs van het proximus team op het forum
maar je kunt wel altijd bellen naar de helpdesk 0800 22 800 of gewoon wachten tot maandag voor een antwoord op je vraag
maar je kunt wel altijd bellen naar de helpdesk 0800 22 800 of gewoon wachten tot maandag voor een antwoord op je vraag
Dag LudwigNS,
Dit vraag je best even na in de shop waar je het toestel hebt binnengebracht. Welke shop is dit juist?
Betreft dit de Nokia 5 dat gekoppeld is aan je gsm-abonnement?
Groetjes,
Antonella
Dit vraag je best even na in de shop waar je het toestel hebt binnengebracht. Welke shop is dit juist?
Betreft dit de Nokia 5 dat gekoppeld is aan je gsm-abonnement?
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.