Beantwoord

Herhalingen wissen originele opname. Bug?

  • 12 November 2019
  • 30 reacties
  • 448 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb het nu al meerdere malen vastgesteld.

  1. ik neem een programma op, maar bekijk het nog niet
  2. de volgende dag wordt die aflevering opnieuw uitgezonden
  3. Ik wis de herhaling
  4. het origineel wordt mee gewist.
  5. Waarom wordt die herhaling opgenomen als het origineel er nog staat?
  6. Ik heb dit met Masterchef op Vitaya en met NCIS en NCIS Los Angeles. De 2 NCIS moet ik wissen omdat je ze niet kan bekijken en als ik in de lijst ga kijken van de opnames staat die opname van een vorige uitzending, er niet meer bij.
icon

Beste antwoord door Valencia 30 November 2019, 21:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

30 reacties

Reputatie 5
Badge +2

als een herhaling opgenomen wordt, overlapt die de eerste uitzending maar zie je de tweede uur en datum staan, maar kan je niet bekijken, je moet wachten tot die weer op het oorspronkelijke uur staat want er staat eigenlijk maar één uitzending op .  als je natuurlijk die wist wis je ook de oorspronkelijke opname.  Ik heb het al verschillende keren tegen gekomen.  Ik neem ook veel series op ook op zes waar ze er velen naeen uitzenden en veel herhalen.

dus mijn raad is, als je ziet dat de datum en uur niet het oorspronkelijke uur en datum is een paar klikken op kijken, wat niet lukt en dan verspringt het naar het eerste uur, je moet juist geduld hebben en zeker niet wissen, want het staat er niet dubbel op.

hopelijk ben je iets met mijn uitleg

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dat zal ik eens proberen. Bedankt voor de tip. Dan is het toch een bug?

Reputatie 5
Badge +2

de enige oplossing is een voor een opnemen, maar dit vind ik te omslachtig, de serie opnemen is handiger maar dan heb je de herhalingen die je niet kan ontwijken

hopelijk lukt het zoals ik het doe

Reputatie 7
Badge +3

Ik ga het uitproberen zodra ik een herhaling krijg en laat het resultaat hier weten.

Reputatie 7
Badge +3

als een herhaling opgenomen wordt, overlapt die de eerste uitzending maar zie je de tweede uur en datum staan, maar kan je niet bekijken, je moet wachten tot die weer op het oorspronkelijke uur staat want er staat eigenlijk maar één uitzending op .  als je natuurlijk die wist wis je ook de oorspronkelijke opname.  Ik heb het al verschillende keren tegen gekomen.  Ik neem ook veel series op ook op zes waar ze er velen naeen uitzenden en veel herhalen.

dus mijn raad is, als je ziet dat de datum en uur niet het oorspronkelijke uur en datum is een paar klikken op kijken, wat niet lukt en dan verspringt het naar het eerste uur, je moet juist geduld hebben en zeker niet wissen, want het staat er niet dubbel op.

hopelijk ben je iets met mijn uitleg

 

 

 

 

Dit lukte. Bedankt voor de info. Had dus niks met mijn decoder te maken, maar met een bug.