Weeral geen internet en tv heel de dag.
Klantenservice via telefoon gewoon niet te bereiken, 1x 7min en word dichtgegooid, 2x 15min aan telefoon en nog niemand aan telefoon.
Toffe klantenservice. Niet dus.
Ik betaal voor een product, en dat product wil ik ook geleverd hebben, deze keer na de zoveelste storing wil ik een tegemoetkoming op mijn factuur en niet een gratis filmpje waar ik niets mee ben. Zit nu al 7uur zonder iets, gewoonweg prachtig. Op mijn volgende factuur wil ik een korting zien, anders ga ik eens praten met omb6idsman van telecommunicatie en testaankoop.
Dit kan gewoon niet de bedoeling zijn wanneer je een probleem hebt dat je nog niet eens de klantendienst kunt bereiken. En niks van oplossing word aangeboden.
Bladzijde 1 / 1
Ter info: mss eens proberen om de bbox even 5sec stroomloos te zetten en dan volledig laten opstarten, normaal moet na verloop van tijd het DSL controlelampje continu blijven branden.
De proximus medewerkers zullen je ook wel kunnen verder helpen als ze hier langskomen en je post lezen.
De proximus medewerkers zullen je ook wel kunnen verder helpen als ze hier langskomen en je post lezen.
Al meerdere keren gedaan, alsook digibox, dat is eerste wat hier gedaan word met die rommel als het niet werkt.
Het ligt platter dan plat deze keer.
Het ligt platter dan plat deze keer.
Er is momenteel een algemeen probleem in jouw regio/wijk. De bevoegde diensten zijn hier van op de hoogte en doen het nodig om zo spoedig mogelijk in orde te brengen.
Louter ter bijkomende info: normaal krijg je ook deze boodschap te horen als je naar de helpdesk belt 080022800 na het invoeren van je telefoonnummer, als er een probleem is in je regio.
2x keer gebeld, geen bijkomende info gekregen.
Heb wel internet nodig voor mail verkeer, bestellingen, tracking van pakjes enz.
Kan niet alles op me gsm doen en kan ook niet de bedoeling zijn.
Moeten gewoon zorgen dat de prul werkt waarvoor wij betalen.
Heb wel internet nodig voor mail verkeer, bestellingen, tracking van pakjes enz.
Kan niet alles op me gsm doen en kan ook niet de bedoeling zijn.
Moeten gewoon zorgen dat de prul werkt waarvoor wij betalen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.