Vraag

haperende decoder (V5) + afstansbediening

  • 9 August 2019
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Reputatie 2
Badge
De V5 decoder heeft kuren en de afstandsbediening werkt evenmin optimaal.
Wat is de werkwijze om beide te kunnen vervangen.
Telefonisch?...welk nummer?
Of moet men eerst contact opnemen met de helpdesk (0800 22800) of via een Proximus winkel.

3 reacties

heb je de bbox / decoder / afstandsbediening al eens een reset gegeven.
PS: Je kunt ook altijd een gratis happy house technieker voor een analyse en deze kun je zelf aanvragen via deze link > klik hier
Reputatie 2
Badge
Alles werd reeds gereset op aanraden van de helpdesk enkele weken terug.
Was tijdelijk beter, maar dezelfde problemen duiken terug op.
Reputatie 7
Badge +4
Welke problemen ondervind je juist ?
Is alles enkele weken geleden gewoon herstart (stroom onderbroken), of toch al gerest volgens de procedure die Martin hierboven doorstuurde ?
Voor de afstandsbediening eventueel de batterijen eens nakijken/vervangen. .
Als dat allemaal niet helpt kan je inderdaad een afspraak regelen volgens die link hierboven.

Reageer