De V5 decoder heeft kuren en de afstandsbediening werkt evenmin optimaal.
Wat is de werkwijze om beide te kunnen vervangen.
Telefonisch?...welk nummer?
Of moet men eerst contact opnemen met de helpdesk (0800 22800) of via een Proximus winkel.
Bladzijde 1 / 1
heb je de bbox / decoder / afstandsbediening al eens een reset gegeven.
PS: Je kunt ook altijd een gratis happy house technieker voor een analyse en deze kun je zelf aanvragen via deze link > klik hier
PS: Je kunt ook altijd een gratis happy house technieker voor een analyse en deze kun je zelf aanvragen via deze link > klik hier
Alles werd reeds gereset op aanraden van de helpdesk enkele weken terug.
Was tijdelijk beter, maar dezelfde problemen duiken terug op.
Was tijdelijk beter, maar dezelfde problemen duiken terug op.
Welke problemen ondervind je juist ?
Is alles enkele weken geleden gewoon herstart (stroom onderbroken), of toch al gerest volgens de procedure die Martin hierboven doorstuurde ?
Voor de afstandsbediening eventueel de batterijen eens nakijken/vervangen. .
Als dat allemaal niet helpt kan je inderdaad een afspraak regelen volgens die link hierboven.
Is alles enkele weken geleden gewoon herstart (stroom onderbroken), of toch al gerest volgens de procedure die Martin hierboven doorstuurde ?
Voor de afstandsbediening eventueel de batterijen eens nakijken/vervangen. .
Als dat allemaal niet helpt kan je inderdaad een afspraak regelen volgens die link hierboven.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.