Skip to main content
Hallo,



Ik heb paar dagen geleden de Samsung Gakaxy S10 besteld met het Abonnement 'Mobilus S' en dus wou mijn nummer aan mijn bestaand MyProximus pack account koppelen. heb het al geprobeerd hier : https://www.proximus.be/MBPWeb/mbp/bridgeMCS?execution=e5s1



Ik krijg geen foutmelding of niks.. die wilt hem gewoon niet toevoegen.

Kan iemand me hiermee helpen a.u.b?



Mvg
Lauter ter info en ter afwachting dat iemand van het proximus team je verder helpt:



Ik heb even je link bij mij geprobeerd en krijg het volgende te zien:

Momenteel hebt u een MyProximus Office-account waarmee u uw vaste lijndiensten bij Proximus beheert.

Door aan uw bestaande MyProximus Office-account een MyProximus Mobile-account toe te voegen, zal u zowel uw vaste diensten als mobiele diensten van Proximus kunnen beheren met uw bestaande MyProximus Office-login & -wachtwoord.



Indien u nog geen MyProximus Mobile account heeft die u in staat stelt om de volledige mobiele vloot van uw bedrijf te beheren, gelieve uw account manager of support officer te contacteren na het volgen van onderstaande procedure.



Gelieve uw gsm-nummer en de verificatiecode hieronder in te vullen om de procedure te starten.



Uw gsm-nummer :




Ik heb geen weet dat ik trouwens een een MyProximus Office-account heb ? raar ?

Reageer