Vraag

Gratis film

  • 30 January 2019
  • 19 reacties
  • 624 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
  • Practitioner
  • 62 reacties
Een code gekregen voor gratis film. Sinds gisteren tracht ik een film te bestellen via ingeven code. telkens bericht op het scherm dat er een technische storing is, probeer later nogmaals. Is men bij PROXIMUS op de hoogte van dit probleem?

19 reacties

eventueel eens je decoder heropstarten (stroom 5 seconden onderbreken) om dan terug te proberen
Reputatie 3
Badge +2
Heb ik gedaan werkt dus niet . telkens dezelfde mededeling.
Moest er hier op de lange duur geen reactie komen van iemand van het Proximus team dan kun je een Privébericht sturen (klik hier) en er eventueel ook de link naar je post hier meesturen, namelijk:
>
https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/gratis-film-46777
Reputatie 7
Badge +4
Ik vraag het even na bij de betrokken dienst. Van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Reputatie 3
Badge +2
Ondertussen reeds telefonisch contact opgenomen. Kreeg de raad PREMIUM 1910 dienst hierover te contacteren. Ga nog wat afwachten mogelijk hebben ze daar de code nog niet geactiveerd ook al heb ik die reeds drie dagen geleden ontvangen.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even verduidelijken hoe je deze code juist hebt ontvangen ? Kan je eventueel een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met hierin de info hierover en de code zelf?
Reputatie 3
Badge +2
Telkens je gaat herladen met Pay & Go krijg je goudstukken die je als je een bepaalde hoeveelheid hebt, kan omzetten in diverse geschenken. Ik kies dan meestal voor de mogelijkheid om een gratis film te kiezen uit het aanbod. Je krijgt na bestelling een mail met de te gebruiken code hiervoor. Je gaat met je afstandsbediening via de blauwe knop naar gratis film en dan kan je die ingeven en je film kiezen. Heb ik reeds meermaals gedaan. Maar zoals in mijn vorig bericht aangegeven heeft men me aangeraden om met het PREMIUM TEAM via nummer 1910 hierover contact op te nemen . Ik ga dat doen mocht het vandaag nog steeds niet werken. Ik wacht nog even af.
Reputatie 3
Badge +2
telefoneerde met 1910. Uitleg gedaan en die gast legt gewoon de boel dicht. Van service gesproken.
Reputatie 3
Badge +2
Geen idee klok als een Nederlander. In elk geval heel hulpvaardig was die niet.
Identiek hetzelfde probleem!!! Nog geen actie ondernomen tot dusver maar leuk is anders.

Reputatie 3
Badge +2
Klopt net dezelfde boodschap bij mij. Dus het probleem zit niet alleen bij mij maar wel degelijk bij PROXIMUS. Wel raar dat niemand daar bij PROXIMUS werk van maakt of een verklaring geeft.
Reputatie 3
Badge +2
Moet men ondertussen toch reeds opgemerkt hebben. Ik probeer reeds sinds 28/1/19 met mijn code . Je zou denken dat zulks na 5 dagen toch wel opgelost zou worden.
Misschien gaat men ervan uit dat men snel de film koopt die men wil zien. Zo brengt "dat technisch probleem" weer extra geld op. 🤔
Flip, Ik stel vast dat er zelfs aan sensuur gedaan wordt, want mijn post die ik geplaatst heb tussen uw post hier
https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/gratis-film-46777/index1.html#post621434
en deze hier
https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/gratis-film-46777/index1.html#post621438
hebben ze er gewoon van tussen gehaald! 🤔
Reputatie 3
Badge +2
Ik reken er toch op dat ze dit probleem gaan aanpakken . Maar eigenlijk had het al een poos opgelost moeten zijn.
Dat vind ik eerlijk gezegd ook.
Reputatie 3
Badge +2
7 dagen verder en nog steeds is het niet opgelost. Geen enkele uitleg of er eventueel een probleem zou zijn bij PROXIMUS wat natuurlijk altijd kan. Maar waarom krijg je dan nergens een degelijke uitleg over het probleem.
Reputatie 3
Badge +2
Eindelijk antw. gekregen . Toch raar dat je een paar mails moet sturen een aantal mensen aan de lijn krijgt en niemand iets van die situatie afweet. Er is gewoon een probleem met PROXIMUS TV in deze. Dat kan nu toch niet zo moeilijk zijn om dat aan je medewerkers door te geven.
Enfin ik weet nu dat er niks fout is aan mijn TV en ze hebben mijn 100 goudstukken terug gestort. Echter geen uitleg over hoe lang het probleem gaat duren.

Reageer