Wat is er mis met mijn wifi? Ik verkrijg maximaal 2.1 Mbps.
heb je ook al eens getest als je direct verbonden bent met een utp kabel verbonden aan bbox
heb je dit ook op wifi-5.0-xxxx
anders de bbox eens 10 sec zonder stroom zetten
Best eens bellen naar helpdesk 0800 22 800 aangezien er hier pas dinsdag iemand langskomt van proximus zelf
speedtest doen > https://pxs.speedtestcustom.com/
Momenteel download ik aan 2 Mbps via de Playstation en die is verbonden met een ethernetkabel aan een Wifi Booster.
doe eens de test (https://pxs.speedtestcustom.com/) als je kan direct met een ethernet kabel aangesloten op je bbox moden bvb via laptop of je kunt ook met smartphone bv testen op 5.0 wifi terwijl je dicht bij je bbox staat
je kunt ook best eens je bbox heropstarten zoals reeds uitgelegd en anders ook eens de wifi booster zonder spanning zetten
lukt dit allemaal niet > 0800 22 800 bellen of wachten tot dinsdag in het ander geval
Is alles ondertussen opgelost Robin?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.