Skip to main content
Bij aanmelden bij pickx app krijg ik melding. Deze login is niet gekoppeld aan een pickx account.
Christophe, kan je dit nu even opnieuw uitvoeren aub? Ik heb je profiel even geupdate.
Ik ervaar hetzelfde probleem
Ik ervaar hetzelfde probleem Ik zie dat je vaste producten nog niet gekoppeld zijn aan je myProximus account, dit dien je eerst te doen zodat je hierna kan inloggen.

Zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-in-myproximus.html
Op mijn iPad kan ik Proximus Pickx niet meer bekijken.

Op mijn pc, geen probleem. Op iPad al weggedaan en terug opgeladen. Gaat aan en onmiddellijk uit.

Via Proximus. Be krijg ik alle icoontjes met start pijl maar als ik erop duw, niets.

Terwijl ik dit schrijf is mijn pc gestopt en heeft hij me ook die icoontjes gegeven, zonder tussenkomst van mij. Maar daar werkt het terug ok...
Op mijn iPad kan ik Proximus Pickx niet meer bekijken.

Op mijn pc, geen probleem. Op iPad al weggedaan en terug opgeladen. Gaat aan en onmiddellijk uit.

Via Proximus. Be krijg ik alle icoontjes met start pijl maar als ik erop duw, niets.

Terwijl ik dit schrijf is mijn pc gestopt en heeft hij me ook die icoontjes gegeven, zonder tussenkomst van mij. Maar daar werkt het terug ok...


Welke IOS versie heb je op de Ipad? Zie ook topic: https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-werkt-niet-meer-op-ipad-47819
Deze inside URL werkt voor ons niet ☺️

maar deze zou wel moeten werken >

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-werkt-niet-meer-op-ipad-47819
Deze inside URL werkt voor ons niet ☺️

maar deze zou wel moeten werken >

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-werkt-niet-meer-op-ipad-47819


Bedankt om erop te wijzen Martin, ik heb het aangepast 🙂
Ik heb beetje zelfde probleem, ik kan met mijn proximus account niet aanmelden bij pickx apps dan krijg ik een melding: De loggin gegevens zijn incorrect.
Ter Info: pas maandag komen de proximus medewerkers terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen.
Ik heb beetje zelfde probleem, ik kan met mijn proximus account niet aanmelden bij pickx apps dan krijg ik een melding: De loggin gegevens zijn incorrect.

Kan je even je klantennummer of telefoonnummer aanvullen op je profiel hier? Zo kan ik nagaan wat de oorzaak kan zijn.
Bij ons hetzelfde probleem.

Via de website proximus.be: geen tv programma's beschikbaar

Via de APP: 99% van de tijd kan ik niet inloggen. En als het dan wel lukt dan krijg ik dat ik geen toegang heb tot de dienst?

Reageer