Vraag

geen support meer via webform


vroeger kon je in een email / web formulier een beschrijving voor een probleem toevegen + bijlages

nu is het onmogelijk nog via mail / webform proximus te bereiken

computer says no naar een nieuw hoogtepunt of degradatie van service

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
vroeger kon je in een email / web formulier een beschrijving voor een probleem toevegen + bijlages

nu is het onmogelijk nog via mail / webform proximus te bereiken

computer says no naar een nieuw hoogtepunt of degradatie van service


Dit kan nog steeds hoor via deze link:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html
Hoe kan ik mijn paswoord wijzigen via myproximus

via het email dialoog natuurlijk

behalve dat het niet werkt natuurlijk

niet voorzien voor 2FA/MFA, tot 8 tot 31 characters, min 4 letters, min 1 nummer, min 1 hoofdletter

nooit getest blijkbaar

kafkajaans process om support te contacteren enkel per telefoon

indien je geen telefoonnummer meer hebt bij proximus

de workflow is er niet op voorzien (neen staat dus niet op mijn factuur)

heb screenshots gemaakt en kan ze niet meer uploaden op hun support webform want die bestaat niet meer.

Ik gebruik nog de email en adsl, maar ik kijk dus beter uit!

De digitale trein gemist of terug naar het stenen tijdperk?
is het een labyrint in plaats van een captcha.

wat is de weg naar het formulier? en hoeveel stappen om er te geraken?

is het een labyrint in plaats van een captcha.

wat is de weg naar het formulier? en hoeveel stappen om er te geraken?



een directe link naar het formulier, bestaat het nog?
Reputatie 7
Badge +4
Hier kan je terug vinden hoe je het wachtwoord van je mailbox kan aanpassen via myproximus: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd_mailset/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/wachtwoord-van-uw-mailbox.html
gewoon doen dus,

spannend






KXTVaXzck6gv4s2FWdnVZ+





Getest of firefox en Safari

moet ik een dictionary hackable paswoord gebruiken? ik weiger?


is dit een bug? is het nooit getest? ligt het enkel aan mijn browser settings (2 browsers: safari en firefox)
het aantal bollekes in het dialoogbokske van het paswoord telt er maar 20

heb 15 characters gepreobeerd en het lukt

fantastisch, proximus, ... kan niet tellen

probleem is dat mijn pasword manager 15 characters maar zwakjes vind, en ik ook

en hoe dit te delen met proximus om op te lossen?

morgen probeer ik misschien 19 characters, 20 misschien te veel, oei

weet iemand met meer geduld hoe ik dat efficient aan proximus kan overmaken?

misschien aangetekend met de post? postduif?

hoe snel kan dit gefixed worden?

misschien telt proximus wel in een fixed-lenth multibyte characterset (als meer dan 15 niet lukt, zal dan wel zo zijn..., lol)
Reputatie 7
Badge +4
Normaal gezien kan je het ook rechtstreeks in de webmail wijzigen, kan je eens testen of het daar wel lukt? https://www.proximus.be/login/webmail
zie voorgaande reactie. 15 characters gaat - oef enerzijds

maar, 30 gaat niet, 23 ook niet.

bug => verminderde beveiliging.

Proximus zelf heeft het niet geprobeerd met 31 characters. eeuh, het werkt namelijk niet.

zijn klanten nu ook testers .. in een productie omgeving?
Reputatie 7
Badge +4
Er is inderdaad een probleem met het opnieuw instellen van het mail wachtwoord via myproximus, de betrokken diensten zijn op de hoogte en werken aan een oplossing ,in tussentijds zou je wel het wachtwoord opnieuw kunnen instellen via de 'recovery' methode; zie link: https://www.proximus.be/nl/customs/spa/apps/mailbox/#/recoverpassword?returnAddress=http:%2F%2Fwebmail.uat.proximus.be&guiLang=nl
Ik laat hier nog iets weten als we meer nieuws hebben.