Skip to main content

Ik heb gisteren een prepaid kaartje van jullie gekocht .. gedaan wat er op de kaart vermeld staat maar nog staat er geen service met deze simkaart !! Wat moet ik doen?

Heb je ze ook al geregistreerd > klik hier

NB: morgen komen de proximus medewerkers weer op het forum langs.


Ja heb ik al geprobeerd en lukt miet! Ik hebt btw geen Belgiës eID huppelepup en die andere doen het niet

ik kom zelf uit Nederland mischien heeft dat ook nog verschil! Maar lijkt me niet?


Zoals reeds aangestipt door @Martin zal u spijtig genoeg naar een lokaal Proximus center/verkooppunt moeten te gaan, indien identificatie via e-id, bancontact of sms vanaf een andere op uw naam geregistreerd GSM-nr (= abo met klantnr) niet mogelijk is 

https://www.proximus.be/nl/id_ar_poslocator/particulieren/producten/webshop/vind-een-proximus-shop.html?lng=5.276350600000001&lat=50.6952257&place=4300,%20Belgium


Reageer