Voor een recente verhuis heb ik mijn abonnement opgezegd. Onze twee mobiele nummers en tuttimus pack zijn overgezet naar mijn vriendin. Na deze wijziging kan ik geen producten en /of verbruik meer zien in mijn proximus.
Bladzijde 1 / 1
Dag Sjiepske,
Kan je je profielgegevens verder invullen ?
Met oud en nieuw klantennummer ?
Wellicht ga je een nieuwe login moeten maken op MyProximus, want onder je eigen klantennummer zijn ook effectief geen producten meer.
Ze zijn gelinkt aan het nieuwe klantennummer, vermoed ik.
Heb je via dat nieuwe nummer een nieuwe login proberen maken ? Je zal daarvoor ook een ander mailadres moeten gebruiken, want 1 mail is maar 1 x bruikbaar bij actieve account MyProximus.
We kunnen eventueel wel vragen aan MyProximus collega's om je oude login MyProximus-klantennummer volledig te resetten : dan kan je het oude mailadres opnieuw gebruiken.
Laat maar horen wat we nog kunnen doen.
Groeten,
Tina
Kan je je profielgegevens verder invullen ?
Met oud en nieuw klantennummer ?
Wellicht ga je een nieuwe login moeten maken op MyProximus, want onder je eigen klantennummer zijn ook effectief geen producten meer.
Ze zijn gelinkt aan het nieuwe klantennummer, vermoed ik.
Heb je via dat nieuwe nummer een nieuwe login proberen maken ? Je zal daarvoor ook een ander mailadres moeten gebruiken, want 1 mail is maar 1 x bruikbaar bij actieve account MyProximus.
We kunnen eventueel wel vragen aan MyProximus collega's om je oude login MyProximus-klantennummer volledig te resetten : dan kan je het oude mailadres opnieuw gebruiken.
Laat maar horen wat we nog kunnen doen.
Groeten,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.