Skip to main content
Beste

In heb in augustus een aanvraag gedaan voor digitale tv en internet. Door tijdsdruk heb ik deze afspraak meer dan 2 weken ervoor geannuleerd, telefonisch via de klantendienst.



De dag voor de "geplande" installatie (die ik had geannuleerd), krijg ik een bericht met de melding dat een technieker langs kwam.

Ik heb dit dan opnieuw geannuleerd en nu kijg ik een factuur van €60,50 voorr 3 dagen telefonie??? Met de melding " laattijdige annulatie van uw bestelling". Gebrek aan communicatie intern, is niet mijn fout en zou dus graag willen dat die €59 geannuleerd wordt.

.met vriendelijke groeten
Dag @Els82 , kun je op je profiel het klantnummer of factuurnummer invullen, dan kijken we dit graag voor je na. Grt, Heidi
Hallo



Mijn klantnummer is 609285***. Factuurnummer 6949179***.

Mvg

Els
Dag Els, dossier 43310372 is opgemaakt, de bevoegde dienst zal je verder contacteren! Grt, Heidi

Reageer