Dag, sedert donderdag 7 nov heb ik geen verbinding meer met internet.
Uiteraard werken ook tv en en vaste telefoon niet meer.
Na telefonisch kontakt is een technieker langs geweest op zaterdag 9 nov. Die heeft me meegedeeld dat er een kortsluiting ondergronds is waarbij een ploeg lassers dient langs te komen.
Ondertussen is mijn mobiele data opgebruikt. Ik heb al mijn punten opgebruikt om zoveel mogelijk mobiele data te kunnen verzamelen.
Ondertussen al 50 GB buiten bundel, € 60 gefactureerd.
Facturatie werkt blijkbaar sneller dan herstelling.
Gezien het lange WE verwacht ik een tf voor herstelling pas 12 nov. Ben dan reeds een week afgesloten van internet/tv/tf.
- Kan ik ergens gratis mobiele data krijgen ter compensatie.
- Wat met de factureerde €60 voor mobiele data buiten bundel
- Men heeft me ook nog eens een bijkomend abonnement voor extra 10 Gb van €30 aangesmeerd.
Wil eens bekijken