Skip to main content
Ik heb geen geluid en geen beeld. Hebben al eens alles uitgetrokken. Ik kan in elk menu maar als ik op kijken druk geen beeld geen geluid. Mijn kinderen komen zot!!! En zo wij ook!
ter info:

het zal pas maandag zijn dat er iemand van Proximus terug langskomt op het forum om je te kunnen verder helpen.

Ze kunnen je wel verder helpen hiermee op de helpdesk 080022800 (gratis nummer), want daar kun je ook naar bellen op een zondag.

>

op hun site vind je ook deze uitleg:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html

Normaal volg je best deze volgorde:

decoder volledig stroomloos zetten

nu bbox gedurende 10 sec stroomloos zetten en terug laten opstarten, maar wel wachten tot de DSL lamp continu blijft branden en dan pas

de decoder terug onder spanning zetten

Indien het nog niet moest opgelost zijn dan nog een de decoder resetten

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
hi, kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht ?

dan kan ik even je verbinding nakijken



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer