Ik heb geen geluid en geen beeld. Hebben al eens alles uitgetrokken. Ik kan in elk menu maar als ik op kijken druk geen beeld geen geluid. Mijn kinderen komen zot!!! En zo wij ook!
Bladzijde 1 / 1
ter info:
het zal pas maandag zijn dat er iemand van Proximus terug langskomt op het forum om je te kunnen verder helpen.
Ze kunnen je wel verder helpen hiermee op de helpdesk 080022800 (gratis nummer), want daar kun je ook naar bellen op een zondag.
>
op hun site vind je ook deze uitleg:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
Normaal volg je best deze volgorde:
decoder volledig stroomloos zetten
nu bbox gedurende 10 sec stroomloos zetten en terug laten opstarten, maar wel wachten tot de DSL lamp continu blijft branden en dan pas
de decoder terug onder spanning zetten
Indien het nog niet moest opgelost zijn dan nog een de decoder resetten
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
het zal pas maandag zijn dat er iemand van Proximus terug langskomt op het forum om je te kunnen verder helpen.
Ze kunnen je wel verder helpen hiermee op de helpdesk 080022800 (gratis nummer), want daar kun je ook naar bellen op een zondag.
>
op hun site vind je ook deze uitleg:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
Normaal volg je best deze volgorde:
decoder volledig stroomloos zetten
nu bbox gedurende 10 sec stroomloos zetten en terug laten opstarten, maar wel wachten tot de DSL lamp continu blijft branden en dan pas
de decoder terug onder spanning zetten
Indien het nog niet moest opgelost zijn dan nog een de decoder resetten
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
hi, kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht ?
dan kan ik even je verbinding nakijken
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
dan kan ik even je verbinding nakijken
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.