Beste Proximus medewerker,
Ik probeer al heel de avond het Epic Combo pakket -waar de web promo op loopt tot morgen 11 November- te bestellen zonder succes. (Graag willen we overschakelen van Telenet)
Nu dat de actie er op loopt wil ik daar dan ook gebruik van kunnen maken. Helaas krijg ik na stap 1 telkens de foutmelding: “Oeps! Er is een fout opgetreden. Gelieve opnieuw te proberen.“
Ik heb ook al gemerkt dat jullie nu niet actief zijn (wat ik begrijp op zon- en feestdagen), en aangezien dat het morgen ook dus een feestdag is vrees ik dus dat ik de actie ga mislopen als deze foutmelding blijft opduiken…
Morgen ga ik alvast nogmaals proberen. Maar ik hoop dat wanneer ik niet meer iemand van jullie hoor dat ik alsnog op één of andere manier van deze promo kan genieten aangezien deze fout niet bij mij ligt… Heb al met andere apparaten geprobeerd alsook op 4G en wifi.
Hopelijk tot snel.
mvg,
Glenn.