Op 18 oktober werd er in onze woning in aanbouw een vooraanleg gedaan voor Fiber (niet onze keuze, is een nieuwe verkaveling waar dit standaard voorzien was). Op 17 maart dan aanvraag gedaan om definitief aan te sluiten tegen onze verhuisdatum van 10 april. Vandaag 19 april nog steeds geen internet of tv, lasser die gisteren is langs geweest sprak over mogelijks nog maanden wachten terwijl Proximus steeds nieuwe afspraken blijft geven voor installatie (spreken dus elkaar tegen). Nog iemand met dit probleem of die ons goede raad kan geven?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Evy
Kan je mij je klantennummer doorsturen via een privé bericht?
Dan kan ik jouw aanvraag eens nakijken.
Groetjes Samantha
Kan je mij je klantennummer doorsturen via een privé bericht?
Dan kan ik jouw aanvraag eens nakijken.
Groetjes Samantha
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.