Skip to main content
Na reeds 2 jaar aangesloten te zijn op Familis fiber via een bouwpromoter promotie, loopt de fakturatie nog altijd spaak. De fakturatiedienst faktureert nog altijd het Familis abonnement, alhoewel het gratis zou moeten zijn. Tussen haakjes, de promotie was al verlengd geworden door de vele problemen waar we maandelijks mee te kampen hadden. Wat moet er gebeuren om de fakturatiedienst wijs te maken dat er zoiets bestaat/bestond als een bouwpromoter promotie en dat ze dit dan ook toepassen!! We zijn ten einde raad na 2 jaar regularisaties aanvragen!
Hey Sandra

zou je je gegevens kunnen aanvullen op jouw profiel?

Als ik deze heb, kan ik eens kijken wat ik kan doen.

(zal wel pas voor maandag zijn. ;))
Hallo Samantha,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb voor zover ik kan zien, al mijn gegevens in mijn klantenprofiel bijgevuld.

Prettig weekend,



Vriendelijke groeten.
Hey Sandra

ik vind je klantennummer niet terug op jouw profiel.

Dat heb ik wel nodig om het na te kijken.

Kan dat nog invullen? Of mij doorsturen. 🙂
Hallo Samantha,

Bedankt voor je snelle antwoord.

Mijn klantennummer is 6********

Staat op naam van De Groote Jean



Hartelijk dank bij voorbaat,



Vriendelijke groeten.
okay, thanks. :)

Heb het wel aangepast in jouw bericht en toegevoegd op jouw profiel.

Best om klantennummer niet publiek te zetten.