Skip to main content
Beste, hoe komt het dat mijn factuur deze maand gemiddeld 20 euro duurder is?
Ter info: pas morgen komen de proximus medewerkers hier terug langs op het forum.



Mss kun je vergelijken met voorgaande facturen voor wat die ±20€ meerkosten vandaan komen.
waarschijnlijk een korting die weggevallen is zonder melding daarvan ?

Grote gezinnen korting ? Studenten korting ? Affinity korting (dat kan van alles zijn)

Zijn er ergens dingen bij gekomen via kleine lettertjes (tv bundel entertainment channels tv voor 9,95€ , Norton Security 5 € ) ............

Voorlaatste en nieuwe faktuur vergelijken....
Daarom dat ik inderdaad ook voorgesteld heb om met vroegere factuur te vergelijken en ook het detail .cvs bestand eens bekijken via http://myproximus.be
Daarom dat ik inderdaad ook voorgesteld ++heb++ om met vroegere factuur te vergelijken en ook het detail .cvs bestand eens bekijken via http://myproximus.be

HAD

Ja idd, of de pdf.

Nice day !💥
'k zou inderdaad deze onderstaande site meer moeten raadplegen dan 😉

https://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/voorstellen ☺️

Als je al de spellingsfouten gaat moeten verbeteren op het forum dan zal je u zeker niet vervelen denk ik.

Maar goed, nu wil ik ook niet te ver afwijken van TS zijn vraag i.v.m. zijn laatste factuur (faktuur) en komt er morgen ook de juiste uitleg van de mensen van het Proximus team.



Voor u ook nog een prettige dag verder.

Mvg,
Hey Tam,



De oorzaak is het wegvallen van een bepaalde promotie waarvan de eind periode bereikt werd. Om deze reden werd de promo niet meer toegepast om je laatste aanrekening.



Groetjes IngeDc
Ter bijkomende info: Ik weet dat sommige toegekende promoties vervallen en moeten terug aangevraagd worden , daar loopt bv. al jaren lang een topic op userbase.be met al dan niet toekennen van premie trouwe klant, maar ik weet niet natuurlijk niet of het bij TS omtrent zo'n toegekend korting gaat.