Na het schrappen van een boeket hebben we een email gekregen met de melding dat we voortaan de factuur via email zouden ontvangen. Moesten we het via papier blijven behouden, dan was er een link om op te klikken. Dat hebben we gedaan maar de pagina die dan opende was van “ooops de pagina bestaat niet”.
Via myproximus staat onze verzendingswijze op papier. Kan dit nog eens bevestigd worden?
Bladzijde 1 / 1
Er staat op MyProximus
( https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/delivery-method)
trouwens dat Online wijzigen niet toegelaten zijn en hen moet contacteren hiervoor.
Maar als er naast momenteel : papier staat zou dit in orde moeten zijn want dit staat ook zo bij mij en krijg ze ook via de post.
( https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/delivery-method)
trouwens dat Online wijzigen niet toegelaten zijn en hen moet contacteren hiervoor.
Maar als er naast momenteel : papier staat zou dit in orde moeten zijn want dit staat ook zo bij mij en krijg ze ook via de post.
Dag Annelies,
Er werd genoteerd dat je niet wenst in de schrijven op de groene factuur zodat de verzending via de post zal blijven verlopen.
Groetjes,
Antonella
Er werd genoteerd dat je niet wenst in de schrijven op de groene factuur zodat de verzending via de post zal blijven verlopen.
Groetjes,
Antonella
Dankjewel!
Met vriendelijke groeten
Annelies
Met vriendelijke groeten
Annelies
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.