Skip to main content
Ik heb te horen gekregen dat 1 factuur niet betaald is terwijl wij een domiciliëring hebben??.... dus is er een brief opgestuurd geweest dat er een factuur niet betaald was. Deze heb ik dan al enkele dagen geleden betaald via de website (MyProximus) maar de betaling is nog altijd in verwerking. ( er is nu laatst nog een brief gekomen dat ik binnen de 5 dagen moet betalen) Moet ik mij hier zorgen over maken, duurt het altijd zo lang als je via de website betaald?



Met vriendelijke groet
Dag Ikta,

Je hebt op 22/07 een betaling uitgevoerd van 69 euro met de gestructureerde mededeling van de factuur van 15/07/2019. Deze factuur zal daarom niet meer via domiciliëring van je rekening gaan op 02/08.

De factuur van 16/06/2019 ten bedrage van 69 euro staat echter nog open. Deze zou je zo snel mogelijk moeten betalen met gestructureerde mededeling +++694/0642/37113+++. Laat je ons weten wanneer de betaling is uitgevoerd? Dan noteren we dit in ons facturatiesysteem.

Groetjes,

Antonella

Reageer