Vraag

Epic tv via hdmi

  • 13 April 2019
  • 2 reacties
  • 243 Bekeken

Hey,

Wij zijn aan het overwegen om ons aan te sluiten bij de epic combo. ik ben een grote fan van het concept maar zie wel nog enkele beperkingen. het feit dat alles gecast of gestreamd moet worden om het op je tv te kunnen bekijken bijvoorbeeld. hoewel we tegenwoordig meer de smartphone vasthebben dan de afstandsbediening lijkt het mij toch ongemakkelijk om alles via de gsm te moeten doen. bv als er mensen op bezoek zijn, kinderen die tv willen verzetten indien je aan het streamen bent.

zijn er plannen voor een native app voor de appletv of smarttv's?

Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een macbook/desktop via hdmi en deze te bedienen via afstandsbedieningen?

2 reacties

velen hebben hier al gevraagd wanneer de proximustv-app zal ondersteuning bieden voor appletv en voor smartv's !
Tot nu toe weet hier blijkbaar niemand of ze daar mee bezig zijn of dat dit in de planning zit enz…

YQ: Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een macbook/desktop via hdmi en deze te bedienen via afstandsbedieningen?
mss ook best ondertussen eens de vraag stellen op het bevriend userbase.be/forum .
velen hebben hier al gevraagd wanneer de proximustv-app zal ondersteuning bieden voor appletv en voor smartv's !
Tot nu toe weet hier blijkbaar niemand of ze daar mee bezig zijn of dat dit in de planning zit enz…

YQ: Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een macbook/desktop via hdmi en deze te bedienen via afstandsbedieningen?
mss ook best ondertussen eens de vraag stellen op het bevriend userbase.be/forum .


bedankt voor het antwoord, ik had het ook al gelezen dat deze vraag al meermaals gesteld is, maar wou toch ook eens informeren of iemand ervaring heeft met het bekijken via een pc/laptop en hdmi kabel. lijkt me een beetje ambetant om elke keer recht te staan, en via je laptop iets anders op te zetten.

Reageer