Skip to main content
Op mijn desktopcomputer gebruik ik sedert jaren entourage voor mijn mails (pop.skynet.be). Nu heb ik sedert kort mijn skynet email account ook op mijn iphone geïnstalleerd (inkomende post: imap.skynet.be en uitgaande post relay.skynet.be). Ik kan mijn mails op iphone lezen en beantwoorden, maar van zodra ik mijn mails op mijn desktopcomputer raadpleeg, zijn alle eerdere mails van m'n iphone verdwenen, terwijl ik ze daar in mijn overzicht wil behouden.

Hoe moet ik instellingen aanpassen om mijn mailoverzicht zowel op mijn desktop als op mijn iphone te bewaren?
Gebruik de volgende instellingen om uw mailprogramma te configureren:

Inkomende mailserver

Adres: imap.proximus.be

Beveiliging: SSL

Poort: 993

(Verkiest u POP3 boven IMAP? Gebruik dan het adres pop.proximus.be en selecteer poort 995 met SSL-beveiliging.)

Uitgaande mailserver

Adres: relay.proximus.be

Beveiliging: STARTTLS, TLS of SSL

Poort: 587

Authentificatie: Ja

je moet natuurlijk wel op je desktop computer in de instellingen van je mailprogramma ook ergens aanvinken dat er een kopie op de server moet blijven staan.

En als je op je iPhone een mail wist zal je die ook niet meer terugvinden op je computer.
Bedankt voor je reactie Martin! Het angeltje zat inderdaad in je laatste 2 zinnetjes 😉
Blij te horen dat ik je heb kunnen wat verder helpen.